Επαγγελματική εκπαίδευση

Τμήματα Online

Στέλεχος πωλήσεων φαρμακείου & Σύμβουλος ομορφιάς

Δεν απαιτείται προηγούμενη εμπειρία και είναι ιδανικό για αρχάριους.

Διάρκεια σεμιναρίου: 6 μήνες

Τμήματα Online!

Είναι εξαιρετικό να εργάζεστε σε μια επιχείρηση, που να μπορείτε να μιλήσετε για τη φιλοσοφία σας για την ισορροπία μεταξύ εργασίας και προσωπικής σας ζωής. Να αποκτήσετε εταιρική ευθύνη και κοινωνική δράση· Να μπορείτε να διαχειριστείτε και να αξιοποιήσετε την ποικιλομορφία των πελατών ώστε να προσφέρετε επιπλέον αξία στην επιχείρηση, ουσιαστική εξυπηρέτηση πελατών, να συμβάλετε στην αύξηση των κερδών και να αμειφθείτε καλά για αυτή την δυνατότητα σας, ώστε καταφέρετε τους στόχου σας.

Να δημιουργήσετε πραγματική επαγγελματική αξία στον εαυτό σας, που η επιχείρηση να σας χρειάζεται και να είναι φανερή η ικανότητα σας.

Για να πετύχετε όλα τα παραπάνω και να είσαστε άξιοι του Τίτλου που θα αποκτήσετε, θα εκπαιδευτείτε πάνω σε 4 βασικούς πυλώνες.


Τι περιλαμβάνει η εκπαίδευση

  1. Θα διδαχθείτε την τέχνη της Αισθητικής ώστε να έχετε σημαντική γνώση. Να είσαστε σε θέση να διακρίνετε τους διαφορετικούς τύπους δέρματος, τις ξεχωριστές ανάγκες του κάθε τύπου και κάθε ηλικίας. Ώστε να μπορείτε να προτείνετε τα προϊόντα που χρειάζεται και έχει ανάγκη ο κάθε πελάτης. Να μπορείτε να του παρέχετε φροντίδα και προστασία.
  2. Θα αξιοποιήσετε τις δυνατότητες που παρέχουν τα συμπληρώματα διατροφής, ώστε να ενισχύσετε την υγεία των πελατών. Καθώς και την βοήθεια ή την ευκολία που μπορούν να του παρέχουν τα διάφορα παραφαρμακευτικά προϊόντα.
  3. Θα διδαχθείτε άριστα την τέχνη του Επαγγελματικού Μακιγιάζ, ώστε να είστε σε θέση να πραγματοποιήσετε ότι εφαρμογή μακιγιάζ σας ζητηθεί. Έτσι θα μπορείτε να αναδείξετε την αξία του τονίζοντας και αναδεικνύοντας τα χαρακτηριστικά του, μεταμορφώνοντας την εικόνα του. Ώστε να μπορείτε να προτείνετε τα αντίστοιχα προϊόντα στον πελάτη καθώς και τεχνικές για εύκολη εφαρμογή από τον ίδιο.
  4. Θα μάθετε την τέχνη των πωλήσεων, της συμπεριφοράς σας, του επαγγελματισμού και την άριστη εξυπηρέτηση των πελατών, ώστε να δημιουργείτε πιστούς πελάτες καθώς και να τροφοδοτείτε την επιχείρηση με νέους. Ακολουθώντας τις μεθόδους της εκπαίδευσης θα δημιουργείτε ικανοποιημένους πελάτες που θα επιστρέφουν πάντα για μια νέα συμβουλή και αγορά νέων προϊόντων.

Αρμοδιότητες: Στελέχους πωλήσεων & Σύμβουλου Ομορφιάς

  • Εξυπηρετεί τους πελάτες πουλώντας καλλυντικά και συναφή προϊόντα που καλύπτουν τις ανάγκες τους.
  • Προωθεί συμπληρώματα διατροφής και παραφαρμακευτικά προϊόντα
  • Ικανοποιεί τις ανάγκες των πελατών, παρέχοντας παράλληλα αξιόπιστες συμβουλές και λύσεις.
  • Αντιλαμβάνεται τη συμπεριφορά του πελάτη, για το ποιες είναι οι ανάγκες του και πόσα χρήματα είναι διατεθειμένος να διαθέσει. Καθώς πλέον είναι πιο ενημερωμένος και ξοδεύει πιο προσεκτικά.
  • Εξυπηρετεί υπάρχοντες πελάτες, λαμβάνει παραγγελίες και με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη δημιουργεί νέους λογαριασμούς (καρτέλες) πελατών, σχεδιάζοντας και οργανώνοντας το καθημερινό πρόγραμμα εργασίας του, ώστε να παρακολουθεί την ανταπόκριση των πελατών του και ενεργοποιεί bonus ανταμοιβής τους.
  • Προσαρμόζει το περιεχόμενο των παρουσιάσεων πωλήσεων μελετώντας τους τύπους προϊόντων που εμπορεύεται η επιχείρηση του σημείου πώλησης που βρίσκεται, το κοινό που απευθύνεται ή τους παράγοντες που θέτει ως προτεραιότητα η επιχείρηση που εργάζεται.
  • Εστιάζει τις προσπάθειες πωλήσεων μελετώντας τον υπάρχοντα και δυνητικό όγκο πελατών.
  • Ενορχηστρώνει εικονικά κανάλια πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της τεχνολογίας παρουσιάσεων και αξιοποιεί τις διαδικτυακές δυνατότητες.
  • Υποβάλει προτάσεις παραγγελιών, ανατρέχοντας σε τιμοκαταλόγους προμηθευτών, βιβλιογραφία προϊόντων ή παρακολουθώντας τις δημοφιλείς τάσεις.
  • Ενημερώνει τη διοίκηση υποβάλλοντας αναφορές δραστηριοτήτων και αποτελεσμάτων, όπως ημερήσιες πωλήσεις, εβδομαδιαία σχέδια εργασίας και μηνιαίες και ετήσιες αναλύσεις περιοχής.
  • Παρακολουθεί τον ανταγωνισμό συλλέγοντας τρέχουσες πληροφορίες αγοράς σχετικά με τις τιμές, τα προϊόντα, τα νέα προϊόντα, τον τρόπο παράδοσης και τις τεχνικές merchandising.
  • Προτείνει αλλαγές σε προϊόντα, υπηρεσίες και πολιτική αξιολογώντας τα αποτελέσματα και τις ανταγωνιστικές εξελίξεις.
  • Επιλύει τα παράπονα πελατών διερευνώντας προβλήματα, αναπτύσσοντας λύσεις, προετοιμάζοντας αναφορές, κάνοντας προτάσεις στη διοίκηση.
  • Διατηρεί τις επαγγελματικές και τεχνικές γνώσεις παρακολουθώντας εκπαιδευτικά προγράμματα, αναθεωρώντας επαγγελματικές δημοσιεύσεις, ιδρύοντας προσωπικά δίκτυα και συμμετέχοντας σε επαγγελματικές δράσεις.
  • Παρέχει ιστορικά αρχεία διατηρώντας αρχεία για τις πωλήσεις του σημείου και των πελατών.

Ικανότητες και προσόντα

  • Να είναι κατάλληλα εκπαιδευμένος ώστε να έχει τη σιγουριά για την συμβουλή που δίνει
  • Η Εξυπηρέτηση των πελατών να είναι πρόκληση Να αξιολογεί το μορφωτικό επίπεδο του πελάτη ώστε ποτέ οι ερωτήσεις του να μην τον φέρνουν σε δύσκολη θέση.
  • Να κατανοεί τις ανάγκες του πελάτη και να τον κάνει να αισθανθεί άνετα και ξεχωριστός.
  • Προσωποποιημένη πώληση ( Δέχομαι τον πελάτη στην ολότητά του, αναγνωρίζω τι τον ενδιαφέρει και τον ευαισθητοποιεί, και αναγνωρίζω τις προσωπικές του ιδιαιτερότητες).
  • Πρέπει να δίνεται χρόνος στον πελάτη να εκφράσει με σαφήνεια την ανάγκη του και να γίνει απόλυτα κατανοητός.
  • Φροντίζετε την εμπιστευτικότητα μιλώντας χωρίς να ακούν άλλοι πελάτες,
  • Κίνητρο για πωλήσεις ώστε να γινόσαστε καλύτεροι σε αυτό που κάνετε
  • Εκπλήρωση στόχων πωλήσεων (ενισχύει την αναγνώριση στον εαυτό σας)
  • Δεξιότητες ολοκλήρωσης πώλησης
  • Διαχείριση των ήδη υφιστάμενων πελατών
  • Δεξιότητες αναζήτησης & δημιουργίας νέων πελατών
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Αυτοπεποίθηση
  • Γνώση προϊόντος
  • Δεξιότητες παρουσίασης
  • Ετοιμότητα για δράση
  • Σχέσεις εμπιστοσύνης πελατών και τρόποι προσέγγισης τους χωρίς να αισθάνονται ότι προσπαθείτε να πουλήσετε
  • Κατάλληλη εκπαίδευση

ΔΙΔΑΚΤΕΑ ΥΛΗ

1) Διδακτέα ύλη αισθητικής

  • Ορισμός και έννοια της αισθητικής
  • Υγεία και αισθητική
  • Εμφάνιση του επαγγελματία αισθητικού
  • Ανάλυση δέρματος & διάγνωση τύπων
  • Δομή – λειτουργία του κυττάρου
  • Οι κυριότεροι ιστοί του ανθρωπίνου σώματος
  • Μελέτη ανθρώπινου σκελετού
  • Μυϊκό σύστημα
  • Παχυσαρκία
  • Κυτταρίτιδα
  • Χαλάρωση δέρματος
  • Ανθρώπινες Αισθήσεις
  • Ανατομία – Φυσιολογία δέρματος
  • Κύριες λειτουργίες δέρματος
  • Στοιχειώδεις βλάβες του δέρματος
  • Παράγοντες που επηρεάζουν το δέρμα
  • Αντηλιακή προστασία
  • Διατροφή και δέρμα
  • Μολυσματικές δερματοπάθειες
  • Παθήσεις του δέρματος – δερματοπάθειες
  • Χημικά στοιχεία & ενώσεις
  • Διαλύματα
  • Καλλυντικά & τα χαρακτηριστικά τους
  • Επιφανειοδραστικές ουσίες
  • Συντηρητικά καλλυντικών
  • Ενυδάτωση δέρματος
  • Αισθητική περιποίηση προσώπου & σώματος
  • Μάσκες συσφικτικές & ομορφιάς προσώπου & σώματος
  • Ασφάλεια καλλυντικών προϊόντων
  • Ειδικά θέματα φυσικής
  • Καθαρισμός δέρματος
  • Σειρά τοποθέτησης των καλλυντικών προϊόντων
  • Μάσκες προσώπου
  • Είδη αφυδάτωσης
  • Αισθητική περιποίηση, ανάλογα με τον τύπο δέρματος
  • Ειδικευμένες φροντίδες, περιοχής ματιών & λαιμού
  • Αρωματοθεραπεία
  • Επίδραση των ελαίων στον οργανισμό
  • Συνεργασία με δερματολόγους
  • Χρωματολογία και η σημασία της
  • Οδηγίες φροντίδας πελάτη για μετά την αισθητική περιποίηση
  • Α΄ Βοήθειες
  • Οργάνωση επαγγελματικού χώρου
  • Υγιεινή και ασφάλεια στους χώρους εργασίας
  • Απολύμανση, αποστείρωση, κανόνες υγιεινής

2) Διδακτέα ύλη επαγγελματικού μακιγιάζ

  • Επαγγελματικό μακιγιάζ
  • Προϊόντα μακιγιάζ
  • Στοιχεία Δερματολογίας
  • Τύποι δέρματος-PH
  • Περιβάλλον εργασίας-Υγιεινή
  • Εργαλεία του μακιγιέρ-Απολύμανση
  • Στάδια πριν το μακιγιάζ
  • Στάδια μακιγιάζ & η εφαρμογή τους
  • Χρωματολογία
  • Μακιγιάζ για διάφορους τύπους (μορφολογία προσώπου)
  • Μακιγιάζ ημέρας
  • Βραδινό μακιγιάζ
  • Μακιγιάζ Γάμου
  • Διορθωτικό μακιγιάζ (φωτογραφίας)
  • Μακιγιάζ TV
  • Natural Μακιγιάζ
  • Φωτοσκιάσεις
  • Σχηματισμός φρυδιών
  • Προσθήκη βλεφαρίδων
  • Εξυπηρέτηση πελατών

3) Διδακτέα ύλη στελέχους πωλήσεων

  • Ικανοποίηση αναγκών των πελατών, παρέχοντας παράλληλα αξιόπιστες συμβουλές και λύσεις.
  • Αντίληψη στη συμπεριφορά του πελάτη, για το ποιες είναι οι ανάγκες του και πόσα χρήματα είναι διατεθειμένος να διαθέσει. Καθώς πλέον είναι πιο ενημερωμένος και ξοδεύει πιο προσεκτικά.
  • Εξυπηρέτηση υφιστάμενων πελατών, λήψη παραγγελιών και με τη σύμφωνη γνώμη του πελάτη δημιουργία νέου λογαριασμού (καρτέλας) πελάτη και ενεργοποίηση bonus ανταμοιβής του.
  • Σχεδίαση και οργάνωση του καθημερινού προγράμματος εργασίας, ώστε να παρακολουθείται η ανταπόκριση των πελατών.
  • Προσαρμογή του περιεχόμενου των παρουσιάσεων πωλήσεων, μελετώντας τους τύπους προϊόντων που εμπορεύεται η επιχείρηση του σημείου πώλησης που βρίσκεται, το κοινό που απευθύνεται ή τους παράγοντες που θέτει ως προτεραιότητα η επιχείρηση που εργάζεστε.
  • Εστίαση στις προσπάθειες πωλήσεων μελετώντας τον υπάρχοντα και δυνητικό όγκο πελατών.
  • Ενορχήστρωση εικονικών καναλιών πωλήσεων, συμπεριλαμβανομένων των μέσων κοινωνικής δικτύωσης, της τεχνολογίας παρουσιάσεων και αξιοποίηση των διαδικτυακών δυνατότητων.
  • Υποβολή προτάσεων παραγγελιών, ανατρέχοντας σε τιμοκαταλόγους προμηθευτών, βιβλιογραφία προϊόντων ή παρακολουθώντας τις δημοφιλείς τάσεις.
  • Ενημέρωση της διοίκησης υποβάλλοντας αναφορές δραστηριοτήτων και αποτελεσμάτων, όπως ημερήσιες πωλήσεις, εβδομαδιαία σχέδια εργασίας και μηνιαίες και ετήσιες αναλύσεις περιοχής.
  • Παρακολούθηση ανταγωνισμού συλλέγοντας τρέχουσες πληροφορίες αγοράς σχετικά με τις τιμές, τα προϊόντα, τα νέα προϊόντα, τον τρόπο παράδοσης και τις τεχνικές merchandising.
    Προτάσεις αλλαγών σε προϊόντα, υπηρεσίες και πολιτική αξιολογώντας τα αποτελέσματα και τις ανταγωνιστικές εξελίξεις.
  • Επίλυση παράπονων πελατών διερευνώντας προβλήματα, αναπτύσσοντας λύσεις, προετοιμάζοντας αναφορές, κάνοντας προτάσεις στη διοίκηση.
  • Διατήρηση στις επαγγελματικές και τεχνικές γνώσεις παρακολουθώντας εκπαιδευτικά προγράμματα, αναθεωρώντας επαγγελματικές δημοσιεύσεις, ιδρύοντας προσωπικά δίκτυα και συμμετέχοντας σε επαγγελματικές δράσεις.
  • Παροχή ιστορικών αρχείων διατηρώντας αρχεία για τις πωλήσεις του σημείου και των πελατών.
  • Παρουσιάζουμε πρώτα τα οφέλη που έχει το προϊόν στον πελάτη και μετά τα χαρακτηριστικά του προϊόντος και πάντα επιχειρηματολογούμε, δείχνοντας αποφασιστικότητα για την πρότασή μας.
  • Η Κατάλληλη εκπαίδευση σας δημιουργεί σιγουριά για την συμβουλή που δίνετε
  • Η Εξυπηρέτηση των πελατών γιατί είναι πρόκληση
  • Αξιολόγηση του μορφωτικού επίπεδου του πελάτη ώστε ποτέ οι ερωτήσεις σας να μην τον φέρνουν σε δύσκολη θέση.
  • Κατανόηση των αναγκών του πελάτη ώστε να τον κάνετε να αισθανθεί άνετα και ξεχωριστός.
  • Προσωποποιημένη πώληση ( Δέχομαι τον πελάτη στην ολότητά του, αναγνωρίζω τι τον ενδιαφέρει και τον ευαισθητοποιεί, και αναγνωρίζω τις προσωπικές του ιδιαιτερότητες).
  • Παραχώρηση χρόνου στον πελάτη να εκφράσει με σαφήνεια την ανάγκη του και να γίνει απόλυτα κατανοητός.
  • Φροντίζετε την εμπιστευτικότητα μιλώντας χωρίς να ακούν άλλοι πελάτες,
  • Κίνητρο για πωλήσεις ώστε να γινόσαστε καλύτεροι σε αυτό που κάνετε
  • Εκπλήρωση στόχων πωλήσεων (ενισχύει την αναγνώριση στον εαυτό σας)
  • Δεξιότητες ολοκλήρωσης πώλησης
  • Διαχείριση των ήδη υφιστάμενων πελατών
  • Δεξιότητες αναζήτησης & δημιουργίας νέων πελατών
  • Διαπραγματευτικές ικανότητες
  • Γνώση προϊόντος
  • Δεξιότητες παρουσίασης
  • Ετοιμότητα για δράση
  • Σχέσεις εμπιστοσύνης πελατών και τρόποι προσέγγισης τους χωρίς να αισθάνονται ότι προσπαθείτε να πουλήσετε

Και κάτι σημαντικό
Η αξιοποίηση της εφημερίας, Λόγο της ιδιαιτερότητας της να προσελκύει πολλαπλάσιο αριθμό πελατών ώστε να πετύχετε το μέγιστο των πωλήσεων και την εξαιρετική εξυπηρέτηση τους. (θα το διδαχτείτε με περισσότερη επιμέλεια)
Προσπαθείτε να δημιουργείτε πάντα ικανοποιημένους πελάτες, ώστε να έχετε πιστούς πελάτες που σας εμπιστεύονται

ΓΙΑ ΝΑ ΕΙΣΤΕ ΠΕΡΙΖΗΤΗΤΟΙ ΕΠΑΓΓΕΛΜΑΤΙΕΣ


Διάρκεια: 6 μήνες

Τμήματα Online!


Ενδιαφέρομαι

Εκδήλωση Ενδιαφέροντος Στέλεχος πωλήσεων φαρμακείου & Σύμβουλος ομορφιάς

Πρέπει να επιλέξεις περιοχή!
Συμπληρώνεται υποχρεωτικά !
Συμπληρώνεται υποχρεωτικά !
Το email δεν είναι έγκυρο !
Invalid Input
Πρέπει να τσεκάρεις το κουτάκι !

 

Κτίριο σχολής

 

 

ΙΟΝΙΑ Κ.Δ.Β.Μ.

Εγκεκριμένος φορέας κατάρτισης Δ.ΥΠ.Α

Μέλος της Πανελλήνιας Ένωσης ΚΔΒΜ

 

ΤΗΛΕΦΩΝΙΚΟ ΚΕΝΤΡΟ

210 300 50 26

 

Πανελλήνια ένωση ΚΔΒΜ